Titta, bokbloggsjerkan är tillbaka!

Som alla andra så har jag verkligen saknat bokbloggsjerkan – och nu är den tillbaka! Jee 🙂 Den första frågan är logiskt nog relaterad till det nya (västerländska) året och lyder ”Har du avgett några nyårslöften när det gäller läsning, böcker, författare etc.?

Nej, det har jag inte gjort i år, fast nu skulle det kanske vara ett bra tillfälle att åtminstone skärpa mig angående Ugglan&bokens novellutmaning, som jag inte har bloggat om på över en månad… (hittills lästa noveller finns länkade här) Jag har ju faktiskt 34 noveller kvar att beta av till juni, så om jag vill få dem alla lästa och bloggade om till den 19 juni (vilket jag förstås vill, även om hälften i princip räcker i den här utmaningen) så måste jag nog öka takten lite 🙂

Så okej, avger ett löfte att i snitt ha en novellrelaterad post per vecka – kanske till och med några noveller på en gång. Låter det bra? 🙂

5 tankar om “Titta, bokbloggsjerkan är tillbaka!

  1. Pingback: En oändlig historia (men inte den) |

Lämna en kommentar