Auto cucumber

En regnig novemberdag så kan man behöva något uppiggande – jag rekommenderar en samling auto correct-meddelanden – jag visste väl att det fanns en bra anledning att inte skaffa en "smart"telefon… De här är rubricerade som "The 30 Most Hilarious Autocorrect Struggles Ever", jag vet inte om det stämmer, men åtminstone skrattade jag så att jag grät. Jag tror min favorit är nr 4, för de generade svaren från mottagaren… Fast "butthurt potatoes" är också fantastiskt absurda. Bara läs dem! Klicka här, men se till att inte äta eller dricka, eller vara någonstans där man ska vara tyst för den delen 😀

Kommentera

