Smygfotat

Simba och Agnes är fortfarande inte direkt hjärtevänner, men Agnes älskar Simba över allt annat och Simba tolererar henne riktigt bra numera. De turas åtminstone om att jaga varandra nuförtiden – antagligen har Agnes blivit såpass stor att Simba vågar ge igen.

För det mesta sover de på varsitt håll, men ibland när Agnes kommer och vill ligga med Simba (det är alltid åt det hållet) så kan Simba nådigast tillåta det, speciellt om hon inte inser att vi noterar det… Häromkvällen låg de båda bredvid mig i soffan riktigt länge och jag passade på att smygfotografera lite medan jag låtsades vara fullt upptagen med datorn 🙂 Beklagar bildkvaliteten, men jag ville inte störa dem.

ibland3

Nåmen är hon här nu igen!

ibland1

Jaja, hon är ju nog rätt rar ibland.

ibland5

Bäst att putsa lite.

ibland4

Och lite till.

ibland6

Jag blir sömnig av den där snuskorven.

ibland2

Håhåjaja.

ibland7

Sus.

Kommentera

