I can haz Naondel!

Idag gick jag till Förlagets öppna hus på Konstens natt för att höra Maria Turtschaninoff läsa högt ur Naondel, som ska komma ut i september. Bara som en liten smakbit, tänkte jag, i väntan på att den kommer ut. Och så hade den precis kommit från tryckeriet och såldes på plats! 🙂 Jag struntade högaktningsfullt i att jag redan har beställt hem ett ex (det blir en trevlig present till någon) och köpte genast ett ex och fick det signerat ❤

Vanligtvis bekymrar jag mig inte så mycket om att vakta på när en ny bok kommer ut (undantaget Harry Potter då), men den här har jag väntat på. Nu gäller det bara att fundera på om jag ska sluka den genast eller suga lite på karamellen…

 

One thought on “I can haz Naondel!

  1. Ping: Mörk nattläsning – En kattslavs dagbok

Kommentera

