Du säger A, jag säger Å!

Årets bokmässefynd var Martina Moliis-Mellbergs debutbok A.  Jag tänkte titta lite på den av nyfikenhet, hade läst att den skulle vara bra och slog upp den för att läsa några sidor. En halvtimme senare textade Andra kattslaven ”var blev du av” 😮

Så jag måste förstås köpa boken, men typiskt mig så skjuter jag nu upp att läsa ut den för sen är den ju utläst och kan bara bli omläst. Den har ett fantastiskt språk och suggestiva ämnen i ett kompakt format. Läs den!

Två språkliga konstnärer, M. Men till vänster, Katarina Gäddnäs intervjuar.

Två ordkonstnärer på Tottiscenen. M. M-M till vänster. Katarina Gäddnäs intervjuar.

Kommentera

