Gräsligt, gräsligt, övermåttan gräsligt

Dags för en kattbloggpost, speciellt för att glädja er kattälskare 🙂 Jag har nyligen nämnt att Agnes gillar att döda (dött) kattgräs och visade en bild på gräset, men igår hittade jag en liten videosnutt på datorn, som jag på Andra kattslavens uppmaning t.o.m. kom mig för med att lägga upp på YouTube (av någon anledning insisterade den först på att kategoriseras som ”education”, trots taggen ”katt”, antagligen för att min andra video är på Kajsabibban. Men kanske det är bildande att se hur en liten marodör kan stöka till det?) Här har ni i alla fall en liten katt med en övermåttan gräslig vana:

6 thoughts on “Gräsligt, gräsligt, övermåttan gräsligt

Kommentera

