Gott nytt år

Jag tillbringar nyåret i Det forna med föräldrarna, vilket betyder att jag är lite efter – ni har ett nytt år där, men jag får vänta en stund till… Det blir ingen bokblogg, som jag hade tänkt, varken redovisning av utmaning eller ny utmaning, jag får återkomma till saken senare 🙂 Nu lämnar jag er med en bild som Andra kattslaven skickade mig i morse – håll tummarna för att det blir mycket mera sånt i framtiden! Ha ett riktigt gott nytt år ❤

kattsams

Det ser riktigt fridfullt ut.

2 thoughts on “Gott nytt år

Kommentera

