Det är en fråga om utmaningar

Nytt år och nya, utmanande bokbloggsjerkor 🙂 Årets första jerka var ovanligt enkel:

Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)

Jovisst tänker jag det – jag skrev just i den förra jerkan om nyårslöften att jag ska läsa tio hyllvärmare och blogga om dem 🙂 Mera detaljer finns i den posten, klicka här. Vilka tio har jag inte riktigt bestämt än – det är svårt! Men jag lovar att lägga upp listan nästa vecka, jag måste ju komma igång. Det har bara varit lite mycket annat på sistone…

Jag fortfarande funderar på om jag ska hoppa på Ugglan & bokens utmaning Topp-100-trippeln 2014, för då kunde jag plocka minst en av mina hyllvärmare där i stället 😉 , men kanske det är fusk. Konstig lista förresten, där finns Richard Adams, men inte en enda Jane Austen!

Det ska bli roligt att hoppa runt och kolla in andras eventuella utmaningar – kanske jag kommer på flera jag måste vill delta i?

4 thoughts on “Det är en fråga om utmaningar

Kommentera

