Den stora bloggflytten!

Tack vare Andra kattslavens fantastiska hjälpsamma fixande så finns mitt arkiv från min gamla blogg nu här, inklusive (de flesta) bilder och länkar till gamla poster 🙂 Videona har däremot försvunnit, någon har jag satt in nu för att se hur det funkar. Om någon läser gamla poster och hittar något som verkar fel eller saknas så vill jag gärna veta det, tack! Nu ska jag fixa till layouten lite och se till att få min bloggrulle flyttad också, så ska jag väl bli hemma här också så småningom 🙂

Mest kommer jag att sakna alla skojiga smilisar som Opera har, de har jag haft mycket roligt med genom åren, WordPress har inte lika många alternativ, vilket innebär att mina flyttade poster är pepprade med lustiga ord mellan kolon…  T.ex. kunde :bug: ha passat här, så skulle jag haft en liten, gul mångbent sak som ser förskräckt ut… 😉

Kommentera

