Hej WordPress, hejdå Opera

Efter att ha bloggat nästan tio år på Operas plattform så måste jag nu flytta, eftersom Opera lägger ner sin bloggservice 😦 Droppen kom när Opera plötsligt insisterade på att mitt användarnamn kattslaven_koko måste ändras till kattslavenkoko, varpå alla länkar, kommentarer osv. försvunnit. Och mina bilder! De hoppas jag få tillbaka med Andra kattslavens hjälp. Så så småningom kommer förhoppningsvis hela min blogg finnas här. Jag hoppas mina läsare ska hitta hit också.

6 thoughts on “Hej WordPress, hejdå Opera

    • Så roligt med en ny läsare, jag är rädd att jag kommer att tappa bort en del av de gamla på att jag inte kunde länka från förra bloggen. Jag skriver om annat än katt också, kultur, samhälle och allmänna betraktelser, men eftersom det precis flyttat in en ny katt till oss så blir det säkert lite extra mycket katt just nu 🙂

Kommentera

