Rysligt roligt?

Rysligheter hela veckan, men jerkafrågan har ett annat ämne idag:

Boktrailers bli allt vanligare men det är ingenting jag själv brukar titta på, men frågan är hur du ställer dig till dessa och om det finns någon trailer/några trailers som du tycker att vi bör se?

I likhet med de flesta bloggare jag läst hittills (med ett undantag, vad jag har märkt) så säger jag att det här är en genre som helt gått mig förbi och jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår poängen. Varför skulle man göra en trailer på en bok?

Fast det finns faktiskt en boktrailer som jag tycker att ni bör se, om ni inte gjort det 😉 Och har ni så tål den att tittas på igen. Lite kuriosa, när jag letade rätt på den för att kunna lägga in den så hann klippet bara precis börja spela upp hälsningen innan Andra kattslaven sa ”den där har du redan bloggat om”. :eyes: Vilket jag ju har. Skrämmande, det är ändå över ett år sedan… :left:

5 thoughts on “Rysligt roligt?

  1. Ping: Appar eller böcker – appar och böcker – En kattslavs dagbok

Kommentera

