Balansakt

Gårdagens litteraturafton gick ganska bra :up: Som den perfektionist jag är så tänker jag förstås på vad jag som moderator hade kunnat göra bättre, men på det stora hela hade vi en livlig och intressant diskussion och jag känner mig mycket priviligerad som fick möjligheten 🙂 Det är svårt att balansera mellan de olika personerna och publiken, tycker jag – hur få till stånd en bra diskussion utan att någon får för mycket eller för lite taltid eller ämnet spårar ut. Utmanande! Nu blev det t.ex. mera teaterhistoria än litteratur, men det var också väldigt intressant, fast jag gärna talat ännu mera om Anaché och bokhistoria. Men det var en fin upplevelse och väldigt trevliga människor att prata med 🙂

Maria Turtschaninoff har bloggat om kvällen här.

4 thoughts on “Balansakt

  1. Och spännande. Jag kan som sagt varmt rekommendera Anaché, där finns också många beskrivningar av hushållandet i en nomadfamilj, något som kanske skulle intressera dig 🙂

  2. Det var väldigt roligt att få göra en sån här grej, det är inte nåt som ingår i mitt eget bibbajobb, så jag tyckte att jag måste passa på nu 🙂

Kommentera

