Att skapa kunskap

Jag är på konferens i Lund – tala om vuxenpoäng :eyes: Men skämt åsido, det är fruktansvärt spännande och inspirerande. Konferensen heter Creating Knowledge VII och handlar om informationskompetens och hur man kan lära ut det, just mitt intresseområde.

Lund är sig likt, kanske lite blötare än vanligt…

Såhär traskade vi, med paraplyer som inte var till stor hjälp.

En lokalbo som var lite vettigare utrustad :up:

Alla lyssnar koncentrerat (medan vi torkar, man ser inte hur fuktigt det var i salen, men ni kan säkert gissa. Emellanåt piskade regnet så hårt mot fönstren att man inte hörde vad föreläsaren sa.


UB i Lund ser lite annorlunda ut än Kajsabibban, som jag ska tala om i morgon. En aningens nervös är jag 😮 Mest för att jag inte ska kunna hålla mig inom tjugo minuter 😉

3 thoughts on “Att skapa kunskap

  1. brorsan writes:Åh, nu vill jag också åka dit och titta på alla platserna vi busade på som barn. Hmm ska kolla vad flyg respektive buss kostar, tåg är helt orimligt dyrt tyvärr.

  2. Vad menar du med att tåg är dyrt, inte alls – bara du bokar ngon obskyr avgång om några månader… 🙄 Men jo, Lund är en fin stad!

  3. Ping: I can haz publicerad artikel :-) | En kattslavs dagbok

Kommentera

