Påsk

Veckans jerka undrar vad jag ska göra i påsk? Jag ska studera. Inte så sprittande kanske, men nödvändigt. Jag har några enstaka uppgifter hängande i mina informationsvetenskapsstudier, som i princip är slutförda och nu ska jag få dem undan, så att jag kan koncentrera mig på roligare saker :hat:

Förutom studierna är tanken att vi ska städa, äta påskalamm med Andra kattslavens familj och förhoppningsvis hinna ta det lite lugnt också :up:

Den här bilden är tagen för en vecka sen. Ska vi heja på våren ett slag? Heja våren, kom igen nu!

2 thoughts on “Påsk

Kommentera

