Kitsch heaven!

Om man rör sig på Söder i Stockholm och gillar thaimat så kan jag rekommendera Koh Phangan.

Jag blev själv rekommenderad det och blev inte besviken, maten var god och atmosfären helt otrolig. Stället ligger till största delen i en källare och inredningen består av tusentals ljusslingor (vissa blinkar), uv-ljus och färggranna texter på väggarna, fejkgrönska, ett träd mitt i allt, en liten buss, en "bäck" med fiskar i, musik och naturljud – allt för att simulera en äkta thailändsk miljö tydligen (eftersom jag aldrig varit i Thailand så kan jag inte uttala mig om saken). Restaurangen är helt otroligt kitschig och jag skulle antagligen bli knäpp av att jobba där, men ett besök är den absolut värd! :up:

Min mobil klarade inte riktigt av ljusförhållandena:

En buss i inredningen:

Faciliteterna var också tjusigt bemålade 🙂

Mera och bättre bilder finns på deras egna sidor.

Kommentera

