Metrognäll

Jag som alltid har sagt att metron minsann alltid är i tid, fungerar pålitligt jämt oberoende av väder och och är smidig och bra på alla sätt har fått äta upp mina ord den här veckan. Efter installerandet av det nya, fina systemet under helgen (och att sitta i ersättande buss och svettas på väg på lördagsskift var inte heller så kul) så har jag väntat och väntat och väntat på metrotåg som bara inte kommer. Irriterande. Vad ska jag nu göra med min överlägsenhet 🙄

Trevlig självständighet på er! ⭐

Kommentera

