Monster Mash

Jag hade tänkt blogga om dagens inspirerande M12i-seminarium, men får återkomma när jag inte är så trött. :zzz: Här kan ni få en idé om ämnet. Jag har flera fullklottrade sidor i min anteckningsbok och funderar än en gång på att det vore kul med Twitter ibland…

I stället vill jag sprida den underbara Monster Mash, som Andra kattslaven presenterade för mig för ett tag sedan :love:

Här är en version med bara ljud, men bra ljud! Plus en lång historik :up:

Här är en videoversion med klipp ur B-filmer.

Den här har usel kvalitet, men underbar mimik av upphovsmannen 🙂

(Jag försökte lägga in klippen i bloggen, men det vill inte funka idag.)


Flera videovarianter finns här
. Tro mig, man kan titta på hur många som helst 😀 (T.ex. finns det en version med Disney-tema.)

Vadå jag lite på övervarv? :ko:

One thought on “Monster Mash

  1. Ping: Egentligen hatar jag uttrycket *dör söthetsdöden*, men… | En kattslavs dagbok

Kommentera

