WTF Opera?

Jag har ingen aning om vart eller varför alla icke-registrerade användares kommentarer på min blogg har försvunnit. Jag har definitivt inte tagit bort dem och det ser väldigt egendomligt ut när jag svarat på obefintliga kommentarer… :bug:

Jag har inte fått något meddelande om saken och en snabb titt på forumen avslöjar ingenting annat än att "det är nåt problem". Jag ska försöka utreda saken, men det vore bra att veta om det ens går att kommentera oregistrerat – jag har satt mina inställningar så, men nåt tycks ha gått snett.

Murr :alien:

5 thoughts on “WTF Opera?

  1. Andra kattslaven writes:Jag noterade detta igår jag med. Märkligt. Jag tänkte säga att hoppas att de ändå inte har raderat alla kommentarer, men insåg sedan att de måste ha någon form av backup. Eller sen har de blivit lika elaka som FB-gänget. Hoppas det löser sig.

  2. Nå, nu är de tillbaka- men alla daterade samma dag och samma tid, så det ser väldigt egendomligt ut… Jag kommenterar nämligen alla kommentarer först. Rena tankeläsningen 🙄

  3. Andra kattslaven writes:Hups… Det låter som om någon skulle ha gjort något den inte borde ha gjort, glömt några parenteser eller extra parametrar, kört ett skript och vips är allting borta… och så visar det sig att även om det finns backup, så har tidsstämplarna inte kopierats till backupen, eller så har något kört tillbaka kommentarerna från backupen utan att kommaihåg tidsstämplarna varpå Opera har kört med default-tiden, dvs. den då kommentaren dök upp igen. Lyckat 😀

  4. Antagligen är det tiden för backupen, eftersom de är daterade lördagen den 20… Men det står på forumet att de jobbar på saken ännu.

Kommentera

