Musik att rysa av

Siv Ö skrev just en post om bra låtsnuttar som förstås fick mig att fundera på mina egna favoriter. Men det är svårt att komma på just den där ena lilla biten som är bäst i en låt man gillar. En av dem som jag inte kunde besluta något specifikt ställe i är Imperiets version av Briggen Blue Brigg av Hull. Jag älskar Thåströms röst och sången får mig alltid tårögd, oberoende:

Sen kan man än en gång konstatera att kommentatorerna på YouTube är fullkomligt omåttligt korkade emellanåt :faint: Jag kan inte komma över att det finns folk som helt på riktigt tror att Vitas har gälar på riktigt…

3 thoughts on “Musik att rysa av

  1. Andra kattslaven writes:Instämmer helt. Den är fruktansvärd 😦 😦 :(Men kommentarerna på youtube är ju åtminstone obefintliga den här gången 🙂

  2. Jo, den är verkligen hemsk. Men fin tolkning. Just den här hade inga kommentarer, nej, men läs några av dem som finns under Vitas video, som jag länkade till i Sivs post.

Kommentera

