Tips: Estlandssvenska dansare i Åbo nästa vecka

Torsdag nästa vecka kan på Hantverksdagarna på Klosterbacken i Åbo dansa med (eller titta på dansande) estlandssvenskar från Nuckö 😎 Jag tipsade om det här samkvämet på lagets blogg förra veckan, men kom att tänka på att jag kanske borde tipsa här med, om jag skulle råka ha nån Åbo-läsare, eller någon som vill åka till Åbo nästa vecka 😉 Jag skulle så gärna delta, men vi har besökare från IFLA som ska guidas på bibban just den kvällen, tyvärr 😦 Egentligen borde man ha anmält sig igår redan, men månne man inte kan komma med ännu, eller vad säger Maria? 🙂

2 thoughts on “Tips: Estlandssvenska dansare i Åbo nästa vecka

  1. Det har nog varit några stycken som kommit med lite sent och någon "kanske-anmälning" finns det också. Det är bara det att kommer man i sista stund på att man ska med så blir det ju alltid i mån av om folk ryms med i det som planerats så NU börjar det tyvärr vara väldigt sent. Men fråga kan man alltid 😉

  2. Nå, de får väl titta på om inte annat, redan det skulle vara roligt. Men jag får titta på en massa bibliotekarier i stället… 😉

Kommentera

