BONG(kers)

Jag har inte ett Twitterkonto, fast jag flera gånger känt mig frestad att skaffa ett. Men a) dels har jag inte den sortens telefon (mindre problem, eftersom jag sitter vid datorn större delen av dagen), b) dels är jag rädd att bli alltför beroende (se invändning a2) :left: Men alltid emellanåt tittar jag på en del Twittrare, eller följer vissa # hashtags, för det fascinerar mig, det där mikrobloggandet, kanske för att jag själv är så ordrik… 😮

Via Jessica Parland-von Essens Twitter hittade jag den här osannolika Twittraren: Big Ben 😀

Vad säger då denna ärevördiga klocka? Skärmdump nedan 🙄

Och så vidare 🙂

Kommentera

