Mjölktänderna trillat ut?

Det är åtta år sen jag började blogga, tänka sig :left: Som min presentationspost säger så började jag ursprungligen för att kunna kommentera Tonas Operablogg. På sistone har hon återupplivat den på nytt och har skrivit ett antal läsvärda poster om mat och attityder om mat. Läs här! :up:

Jag har tidigare skrivit lite "detta har hänt" när det gått fem år och sju år, men nu får ni bara lite bilder. I morgon tänkte jag komma med bokblogg 🙂

Jag satt och drack te från en termos i bussen på väg från kulturvaggan en tidig morgon och fascinerades av hur ångorna virvlade i solen. Jag tog en serie bilder på det, tyvärr saknar jag tekniskt kunnande att få dem snyggt och prydligt bredvid varandra, tips på lämpligt tillvägagångssätt mottages med tacksamhet!

Är det inte underbart med sol? Och blommor – såhär ser det ut utanför mitt jobb just nu :happy:

One thought on “Mjölktänderna trillat ut?

  1. Ping: Ja må den leva! | En kattslavs dagbok

Kommentera

