Prokrastination

Jag avskyr egentligen när jag gör det här – jag har en lång fundering på gång om kritik, feedback och service, men inte har jag ju hunnit skriva den och inte hinner jag nu heller :down: Jag vill inte slarva ifrån mig den, för jag har tänkt på den i flera dagar, så jag får återkomma. I stället ger jag er denna utmärkta beskrivning av begreppet prokrastination :up: (Jag struntar i om det inte är ett ord på svenska. Det borde vara det och jag ska föreslå det för Svenska Akademien. Nån dag.)

4 thoughts on “Prokrastination

  1. tona writes:Nånting är mystiskt med opera och videon – innan jag klickade på den här posten var videon på denna plats "Angry Beard", och "Angry Beard" var ersatt med en riktigt kul monolog, "Pretty" (snygg näsa hade hon, poetissan).

  2. Så lustigt. Det är de två senaste videon jag lagt upp, på något sätt måste de ha överlappat varandra. Visst har hon en snygg näsa, framför allt hade hon en jäkligt cool performans :up: Visst känner man igen sig! Jag sitter i princip och skriver uppsats i bokhistoria, men det finns ju så mycket annat man kan göra… eller måste göra innan man kan sätta igång 😮

  3. Ping: Bara en till… | En kattslavs dagbok

Kommentera

