Teknikens under

Jag tycker att det är så kul att det faktiskt finns trådlöst nät i metron ⭐ Jag inser att det är gamla nyheter och inget att skryta med i dessa smartfåniga tider, men jag tycker verkligen att det är cool att jag kan uppdatera min blogg på hemvägen, när jag har andra kattslavens minidator med mig 😎

Jag tycker också att det är kul med folk som sysslar med lite spontan akrobatik såhär på kvällen – jag beundrade just två killar som gjorde volter och snurrade runt stängerna i mitten av vagnen. Den sortens "pole dancing" har jag inget emot :up: Om jag inte vore så klumpig (och för lat för att träna hårt) så skulle det vara tufft att ägna sig åt parkour. Jag gillar idén – att hela tiden se sin omgivning ur ett affordansperspektiv 😉

Kommentera

