Sen skutt-puff

Idag börjar det en nybörjarkurs i folkdans och här sitter superbloggaren och har inte gjort reklam alls 😦 Jag har bara varit så grymt bisi – håller på och förbereder en massa undervisning i informationssökning, det är hemskt roligt och spännande med nya kurser men Så Mycket Jobb! (Jag är kanske lite överambitiös i min planering?) Men i vilket fall – om någon av mina läsare är intresserad av att komma och dansa med oss så går det nog att komma med nästa vecka också, säg till bara 🙂 Mera info om såväl laget som kursen här.

Om någon av läsarna är intresserad av informationssökningskurs på svenska, för den delen, så finns det info här 😀 Jag gillar faktiskt att undervisa (på universitetsnivå! jag skulle vara värdelös i en skola), för det är så roligt att hjälpa folk att lära sig att hitta fram till just det de behöver 💡

Litet kulturtips på köpet: i morgon kan man lyssna på Stefan Sundström i Nordhuset i Nordsjö. Det tänkte jag göra 🙂

Kommentera

