Allting vått vått vått…

Det ösregnar 😦 Det vräker ner och jag sitter på jobbet och drar mig för att åka hem. Jag har nämligen cykel, inga regnkläder eller ens vattentäta skor och det är översvämning utanför huset… (Jag ska lasta upp bilder sen när jag har en sladd.) :cat:

Lyssna förresten på Karl Ove Knausgårds sommarprat här. Han pratar – förstås- om Utøya, men han talar framför allt om hur man förstår eller förtränger det obegripliga när det kommer nära och om det norska. Jag var fullkomligt trollbunden. Jag har tyckt att det är bra förmätet att ge ut en massa tjocka självbiografiska böcker och kalla dem "min kamp", men kanske jag måste tänka om och ge dem en chans. :right:

2 thoughts on “Allting vått vått vått…

Kommentera

