Vardagslyxigt

Medan jag skötte grillen på en släktträff igår (i stället för att gå på demonstration, vilket jag gärna hade gjort, men jag ville å andra sidan gärna träffa släkten också) så röjde andra kattslaven upp på vår stora balkong ⭐ , som tyvärr fått (och får) agera förvaringsutrymme. Bl.a. har de flesta flyttlådor fått gå till kartonginsamlingen – om någon behöver några prydliga arkivlådor i papp så kan den få såna från oss! Det finns förstås en hel del kvar att städa där (tex. borde jag gå igenom den stora lådan märkt "viktiga papper från Kampen", jag flyttade därifrån för sju år sedan 😮 men där finns en del som måste arkiveras för säkerhets skull), men såpass tomt är det att vi äntligen kunnat fälla upp balkongbordet och ett par stolar :up: Att sitta på balkongen och äta kvällsmat och dricka frukostte – det är vardagslyx :coffee: Att bara vara. Lyx.

(Två dagar kvar av semestern…)

2 thoughts on “Vardagslyxigt

  1. Anonymous writes:Tack för bra grillning. Ursäkta mitt dåliga humör men när huvudet värker i flera dar så blir man lite vresig.

Kommentera

