I wantz dis fellytone!

Jag är inte sådär förfärligt mycket för att köpa nya prylar, jag lät t.ex. reparera min gamla bärbara dator (också kärvänligt kallad "drögen" eller "traktorn") hellre än att köpa en ny och jag angstade i månader innan jag köpte min nya telefon (inse att Nokia inte verkar hålla sig med sidor på svenska i Finland!), om vilken en lite mera prylinriktad kollegas kommentar var "gör de den där typen fortfarande!" 😀 Jodå, det gör de. Ganska många också. Jag har visserligen beundrat hennes telefoner(!), men lugnt konstaterat att den här räcker för mina behov tills vidare. Men nu läste jag helt nyss på jättecoola Prylbloggen om en helt otroligt supercalifragilisticexpialidocious* koncepttelefon – tyvärr finns den inte ännu 😦 Jag har drabbats av ett otroligt habegär efter den. Jag. Vill. Ha! Kolla in inlägget och förevisningsvideon här.

*Jag vill bara för sakens skull påpeka att jag skrev det rätt utan att kolla först ⭐

2 thoughts on “I wantz dis fellytone!

  1. SivÖ writes:ALLA kan väl skriva supercalifragilisticexpialidocius! Even though the sound of it is something quite atrocious. Cool telefonkoncept, men kanske inget för mig. Jag sitter fortfarande här med min karvalakki-Nokia från 2006 och kan inte bestämma mig för om jag vill ha en ny telefon och vad jag i så fall vill ha.

  2. Äsch, jag som var så nöjd med att jag fick det rätt 🙂 I bow to your wow. ⭐ Jag vet, den är kanske mera cool än direkt praktisk, men den var onekligen cool 😎 I praktiken är jag som sagt inte så prylig – jag skulle säkert inte ha skaffat en ny telefon om inte min gamla slutat funka…

Kommentera

