Praktisk nytta av blogg

På grund av en kollegas akuta sjukfall gjorde jag extra lång dag idag. Jag borde förstås ha passat på att göra lite sökningar, men det var just så bisit att det inte gick att syssla med något som kräver koncentration. Däremot riktigt lagom för lite bloggläsande – jag har ju redan duktighetspoäng iom att jag jobbar över… Jag läste lite här&där och kollade länkar. Tack vare denna slöhet så vet jag nu att det finns en Lush i Helsingfors – det har jag aldrig märkt :up: Undrar hur länge den har varit där :p

Annat trevligt i bloggvärlden – julklappstips för bokmalar finns här. Mycket najs på den listan 🙂

Kommentera

