Paus för reklam

Ända sedan jag halkade i vårvintras så har jag då&då saknat mina fina Koss-hörlurar, som jag bröt sönder när jag landade på dem. Jag har använt ett par helt bra sånadär som man stoppar in i öronen, som kostar mindre än hälften och tyckt att de nog duger. Men häromdagen så frågade min kollega (som fick mig att köpa det första paret efter att ha testat hans) om jag visste någon som skulle vilja ha ett par Koss lite billigare, han hade ett extra par. Då kunde jag inte motstå mera, utan sa "jag!" 😮 Och de är lika bra – eller kanske egentligen bättre – än vad jag mindes! Hade jag kommit ihåg att det faktiskt låter sådär bra så hade jag antagligen köpt ett nytt par tidigare. Ljudet är fylligt och stort på något sätt. Det känns inte egentligen som musik i huvudet, utan omkring en. Jag känner mig som i en film, en film med mitt eget soundtrack 😀 Till och med när jag vandrar hemåt i snöovädret så känns det fint, för musiken bär mig. :love:

Så vad jag med denna reklamsnutt vill säga är att förutsatt att man alls kan tänka sig att sätta ett antal tior på ett par hörlurar så är de här ett bra köp :up: (GSM-store verkar ha det bästa priset i Hforsregionen iaf.) Jag har lite dåligt samvete, men jag ska vara försiktigare med det här paret – det har trots allt livslång garanti (men inte om man ramlar på dem, tyvärr), så jag borde kunna ha dem länge. Och det är trevligt med bra ljudåtergivning (hej på er, överdimensionerade högtalare 😉 )

Obs! Jag har (tyvärr?) inte fått något av Koss för att göra reklam för deras produkter.

2 thoughts on “Paus för reklam

  1. SivÖ writes:Jag har också Koss, men sådana som man stoppar in i öronen. Jag tycker bättre om sådana men har haft svårt att hitta några som passar. Jag köpte svindyra Philipslurar för några år sen, men efter att tredje paret gått sönder (jag fick nya på garanti) bytte jag märke, och är väldigt nöjd med det.

  2. Så länge de är ordentligt inne i öronen så gillar jag den sorten också, men de jag äger har som sagt inte lika bra ljud, även om det är helt ok (de är Creatives). Det jag gillar bäst med dem är att de funkar som öronproppar samtidigt 🙂 Däremot är den där sortens knappar som på något mirakulöst sätt ska hållas i örat utan att sitta fast nånstans (mina öron är iaf inte designade på det sättet!) väldigt störande. Jag har ett par såna till min handsfree och en ny dylik finns på önskelistan.

Kommentera

