Ordsnobben

Nu måste jag nog skryta lite 😮 Håll för näsan! 😀
[/URL]

Gör testet här.

6 thoughts on “Ordsnobben

  1. Jovisst. För att vara helt ärlig så var det ju inte så förfärligt svårt för en beläst person, det är trots allt tänkt för tonåringar, men jag är ändå rätt nöjd 🙂 Jag var väldigt road över att en del av orden är sådana som jag använder alldeles spontant 😮

  2. Anonymous writes:Om det skulle vara synonymer var det nog inte helt o.k. Man måste ibland jämföra alla alternativen o. ta det minst fåniga. T.ex. häda/skymfa.Men det är klart att vi alla hör till 40-klubben.Hobbemattes mamma

  3. Där var faktiskt en som jag fick fundera på vad jag trodde att de "ville ha", för inget passade riktigt. Men jag gissade rätt. Du är också jättespråkbegåvad, precis som Gammelmoran 🙂

Kommentera

