Dagens lästips för den moderna människan

Eftersom jag är så bisi med att läsa en massa litteratur om hur databaser och sökmaskiner fungerar för att lära mig allt om informationssökning 😉 hinner jag tyvärr inte på långa vägar läsa så mycket skönlitteratur som jag skulle vilja (fast en del läser jag nog ändå, annars bleve jag väl tokot). Då är det hemskt praktiskt med komprimerade versioner. Via Lilla Lisa har jag hittat Book a Minute (länken går till SF/Fantasydelen) där man bland annat kan finna följande version av Twilight ("Ultra-Condensed by Heather Billings and Eric McGill"):

Edward Cullen
Hoo mama, I can't decide whether to drink your blood or kiss you passionately.

Bella Swan

That's hot.

THE END

😆

2 thoughts on “Dagens lästips för den moderna människan

  1. Det är väl det centralaste, jo 🙂 Men som med alla kortversioner så är den roligast om man har läst boken. Jag måste erkänna att jag har läst dem allihop 😮 Dåliga böcker, men fängslande läsning, speciellt de första, as testified here

Kommentera

