Pip-pip

Jag har i minst en veckas tid irriterat mig på att brandvarnaren gett ifrån sig små pip som signalerar att batteriet håller på att ta slut. Nästan helt ny brandvarnare dessutom, jag skaffade den när vi flyttade hem i somras, eftersom den gamla var försvunnen. Väldigt irriterande med så dåligt batteri, tyckte jag :irked: Idag gick jag äntligen och skaffade ett nytt batteri och bytte det. Men det piper ändå :eyes: Den goda nyheten här är att jag tycks ha lokaliserat den gamla brandvarnaren… :whistle:

One thought on “Pip-pip

Kommentera

