Fullkomligt slö = lista

Eftersom jag varit och försökt fatta jobbigt telefonbeslut halva kvällen så kommer det inte ännu heller den där bokrecensionen som jag planerat att skriva i över en vecka 😦 I stället har jag lust på en lista. Jag har sett olika varianter av den här, men tar nu bara några slumpmässiga ur högen, så att jag får min bloggcred för idag 😉

Dagens…
bästa: Sisko jagar snöre och äter ordentligt (eftersom hon varit så sjuk så känns det extra viktigt)
sämsta: har jäkligt ont i ryggen 😦 och komplett idiotisk beslutsångest gällande ny mobil
outfit: vinröda velourbyxor och svart topp och väst. Inte så trendigt, men väldigt bekvämt 🙂
kvällsmat: omelett och spenatsoppa (snabbt och enkelt)
kvällsdryck: jasminte (tea good)
kvällsläsning: Underfors. Verkar lovande :up:
kvällsprojekt: hänga upp tvätten och lägga mig :zzz:
kvällssysselsättning i praktiken: chatta med brorsan om ASCIIkoder på Skypen :smurf: Kul! T.ex. har jag lärt mig ø Ø æ Æ ± ° och så en slumpmässig serie jag inte kan upprepa som blev till ͧ㵅

Kommentera

