Kattlightet!

Jag har kravlat mig tillbaka på jobb, men hostar fortfarande som… ja, vad man nu hostar som när man har en kliande torrhosta som kommer efter att man pratat en stund. Ja, jag hade två guidningar idag, hurså? :irked:

Nå, en av de trevliga sakerna med att vara sjuk är att man kan ligga i sängen och kolla på länkar, så nu hann jag äntligen se den nyaste Simonkatten! Den här gången håller Simon på att packa 🙂

Texten under filmen på webbsidan säger "I'm sure other cat owners recognise what happens when you leave a cat alone with an empty box", men jag undrar nog när den där tecknaren riktigt har varit hos oss, för det verkar nog som om han använt Twister som exempel här – han var nämligen tokig i papplådor! 😆

Här ett exempel från senaste flytt, Twisters sista 😦 Ni märker att han är mycket hjälpsam! :cat:

Kommentera

