Knallrosa kapitulation

Andra kattslaven och jag var på P!nk-konsert i onsdags. Jag kom egentligen mest som sällskap, jag har inget emot musiken, men hade nog inte gått om inte andra kattslaven insisterat – men måste erkänna att jag kapitulerade totalt inför P!nks karisma 🙂 Hon har en helt otroligt cool scenshow, verkligt energisk och rolig :yes: Och när hon avslutade det hela med att åka runt över huvudena på oss och snurra runt runt medan hon sjöng So What så jublade jag med alla andra :happy:

Video från YouTube, eftersom vi inte hade med någon kamera (det var visserligen i princip förbjudet, men orsaken var nog att vi glömde den på landet):

Kommentera

