Kattmotion

Sisko är hemma igen och uppenbarligen överlycklig att äntligen kunna använda sin träningsbana (det är ganska mycket som är ofixat ännu, men det här har jag ordnat). Igår störtade hon som vanligt upp på katträdet, upp på cd-hyllorna, vidare längs med hela hyllraden högljutt och stolt jamande 😀 Jag berömd henne naturligtvis och himlade mig över hur hemskt högt upp hon var, varpå hon hoppade ner samma väg, klöste några tag på trädet och kom till mig för att få klapp och mera beröm – spinn spinn spinn :love:

För övrigt hoppas jag att den här dagen tar sig :bug: Please? :pingu:

Natt och dag – en sorts snyltros

Kommentera

