En systersjäl!

Det har knappast undgått någon att jag gillar Nemi. Nemi är alltid läsvärd, men så emellanåt kommer det en Nemi som är så på pricken att jag inte kan låta bli att dela med mig. Som den här 😀

nemi_kasta

Andra kattslaven talar ofta drömmande (och inte så sällan väldigt irriterat) om någon mytisk sak som heter ”grundordning”. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag vet att jag tenderar reagera som Nemi om någon föreslår att jag ska kasta något 😮 Jag skyller på mina gener – k.far är än ännu värre ”pack rat” än jag! till vår ömma moders stora frustration… :whistle:

Kommentera

