Disciplin – vad är det?

Maj har varit ovanligt solig och vacker – fast just nu känns det ju nog mest som i en avsvalnande bastu, klibbigt och fuktigt… Jag har njutit av våren, men inte alls fått så mycket gjort som planerat – förstås. Inte har jag varit speciellt flitig 😮 och inte har jag ens varit speciellt hurtig, fast en och annan promenad har det ju nog blivit. :left: Det är så mycket man borde, men man kan ju inte orka med allt… Den här Nemin tyckte jag var rätt träffande 😀

nemi_20070530

One thought on “Disciplin – vad är det?

  1. Ha! Så rätt. Får mig att tänka på Muminpappan i hängmattan: Pliktkänsla är bara hämningar 🙂

Kommentera

